torsdag den 21. juli 2011

Positive oplevelser af møgvejret

Først bliver man vækket lidt over 5 af en mobil, man har glemt at slukke, men til gengæld er sat op på fuld skrue.
- Det er så sjovt, når andre skal på arbejde tidligt, og bruger sin tid på at sørge for jeg er vågen og lider sammen med dem. Eller nej, der er vist noget der er blevet misforstået der!
Beskederne bliver ved med at rulle ind, men efter den første svarer jeg ikke længere, men surmuler bare over, at den mobilen bliver ved med at larme!
Jeg står op halvanden time tidligere end jeg havde regnet med, (var gået tidligt i seng, for at stå tidligt op, men ikke tidligt!)
Det blæser og halvregner. Det samme som igår aftes, hvor jeg ikke endte med at køre ud, pga vejret.
Det efterlader en masse ubrugt energi, så efter morgenmaden og en hurtig gennemløbning af Facebooks opdateringer, beslutter jeg mig for at trodse vejret!
Hjulene får noget luft, kæden får olie, ipoden opladet, og så skal det nye tøj afprøves!
Der er ikke så mange mennesker, når det blæser sådan. Jeg bliver ikke så opkogt, når regnen nedkøler ansigtet. Når jeg kører forbi skoven, får jeg ingen små biller og dyr på mig!
Til gengæld var mine ben oversmurte af mudder og vådt græs - hvordan, ved jeg ikke. Der var lidt mere modvind end ellers, så der blev trådt lidt hårdere og brugt lidt højere gear for at holde "tidsgrænsen" på en time, som jeg klarede med 5 min. tilbage!
Trods besværet, er det godt at vide, at jeg kan fortsætte med at cykle, når det bliver efterår... Hvilket nok bliver snart, sådan som vejret opfører sig!

Så venter jeg bare på, at Jeanette skal komme. Jeg tror ikke, at hun er videre lykkelig for vejrsituationen.
Jeg håber bare ikke, at vejret kommer til at påvirke fly/lufthavnene, da jeg om nogle få dage skal til Rusland.
Det var egentlig pudsigt, at jeg tilfældigvis hørte radio, da en af kanalerne reklamerede med deres hjemmeside, hvor man kunne skrive om sine oplevelser lige præcis omkring Rusland.
Måske overvejer jeg det, når jeg kommer hjem igen, hvis det stadig er muligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar